Často sa nám stáva, že zákazníci si namerajú nižšie rýchlosti ako by mali mať, no nesprávne merajú a až po našich radách namerajú skutočnosť. Pripravili sme pre Vás jednoduché inštrukcie ako si zmeriať rýchlosť prípojky, tak aby boli namerané hodnoty skutočné.
Informácie poskytované v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2015/2120 (ďalej aj „Nariadenie“):
Pokiaľ máte vytvorenú u nás schránku v tvare niečTáto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., svoje maily si prezeráte na http://mail.radiointernet.sk
Ak ste ďalej od vysielača hrozí Vám rušenie zo susedných sietí a tým pádom i menšia rýchlosť, najmä počas špičky kedy je "vzduch" najviac rušený. Náš technik Vám pri meraní doporučí najvhodnejší typ antény pre Váš objednaný program. Nie vždy sa to však dá odhadnúť, nakoľko rušenie sa môže ukázať aj o niekoľko mesiacov neskôr.
Potrebujete zistiť či máte uhradené faktúry? Alebo dokedy máte predplatené pripojenie alebo chcete zmeniť program? V našom online zákazníckom systéme vybavíte ešte oveľa viac. Prístupové údaje sa zasielajú každému klientovi automaticky spolu so zmluvou. V prípade ak ste údaje zabudli, nič sa nedeje. Login je vždy v tvare "priezvisko.meno" a heslo si môžete nechať poslať na email, ktorý je uložený v systéme. Login nájdete aj v zmluve.
RádioNET má za sebou prvý rok fungovania a to je čas na štatistiky a súhrny fungovania služby. Prvý rok bol trochu uponáhľaný, keďže nás prekvapil vysoký záujem o internet. Museli sme teda rýchlejšie spúšťať vysielače a prípadné problémy riešiť za chodu. Väčšina zákazníkov nám uviedla, že nie je spokojná s kvalitou predchádzajúceho pripojenia, čiže hlavným dôvodom zmeny poskytovateľa bola kvalita pripojenia a na druhom mieste zákaznícka podpora, ktorá u nás funguje non-stop. Kľudne nám napíšte email alebo na facebook o 23hod večer a dostanete odpoveď do pár minút (vrátane riešenia problému, ak je to na diaľku možné).